03-6-255-255

 

טיפול במצבי הרטבה במיטה אצל ילדים

הרטבת לילה אצל ילדים – טיפול מקצועי

הרטבות לילה אצל ילדים היא בעיה נפוצה מאוד בעלת בסיס פיזיולוגי מובהק. במרפאות של ד”ר ברוך קושניר מציעים טיפול מקצועי עבור בעיות הרטבה אצל ילדים, המבוסס על מספר שלבים סדורים ובדוקים. הטיפול נעשה באמצעות אנשי מקצוע מיומנים שהינם פסיכולוגים בעלי תואר דוקטור ומוסמך, אשר כולם מוכשרים לטיפול בבעיית הרטבה ועובדים ישירות מול ד”ר קושניר, תוך ליווי והדרכה שלו.

 

כאמור, הרטבת לילה היא תופעה פיזיולוגית מעיקרה, אשר מקורה בשיבוש בתקשורת בין מערכת העצבים לבין שלפוחית השתן. למרבה הצער, במשך שנים ארוכות סבורים היו ההורים ואנשי המקצוע כי בעיית ההרטבה מקורה בעניינים רגשיים – פסיכולוגיים, ולכן הילד והוריו ניגשו לטיפולים כאלו. אמנם, בעיית ההרטבה בלילה עשויה להעלות גם קשיים רגשיים וביחסים החברתיים והבינאישיים, אולם הם תוצר שלה ולא המקור. למרבה השמחה, כיום ברור כי מדובר בתופעה פיזיולוגית (הרבה הורים לילדים מרטיבים סבלו בעצמם מהרטבה לילית, וייתכן מאוד שיש קשר גנטי), דבר המוריד על “העול” מכתפי ההורים והילד במידה רבה ומאפשר להם לעבוד בשותפות טובה ונעימה יותר.

הרטבה אצל ילדים

כיצד מבוצע הטיפול בהרטבה לילית

כאמור, במרפאות של ד”ר קושניר מוצע עבור הרטבת לילה אצל ילדים טיפול מקצועי ואפקטיבי, הנמשך בממוצע חמישה חודשים. את הטיפול ניתן להתחיל כבר בגיל 3 שנים, בו רבים מהילדים כבר נגמלים מההרטבה באופן טבעי. הבסיס לטיפול הוא זמזם זעיר שמצמידים לבגד, אשר יודע להתריע על טיפת השתן הראשונה ומביא להפסקת ההרטבה באופן מיידי. מטרת הטיפול בכללותו היא להגיע למצב בו הילד בכלל לא מסוגל להרטיב בלילה, ולכן יתאפק בכל שעות השינה או שיקום בעצמו כדי להתפנות. למעשה, לאחר זמן הוא ילך לישון כמו כל אדם אחר שאינו סובל בכלל מהרטבה, הוא ישתה באופן חופשי לפני השינה, תהיה לו שליטה שלמה בשלפוחית השתן, ולא יהיה צורך בפעולת הכנה מיוחדת לקראת השינה.

 

על מנת להתחיל את הטיפול עם אנשי המקצוע במרפאות, יש להגיע לפגישה ראשונה ומקדימה. בפגישה זו ייפגשו ההורים והילד עם המטפל אשר ישוחח עימם ויתשאל אותם על האופן המיוחד שבו בעיית ההרטבה מתבטאת. לאור האבחון תינתן הדרכה לגבי ההתמודדות עם הבעיה, ויוסבר באופן מפורט איך מפעיל את הזמזם או כל מכשור עזר אחר.

 

לפרטים נוספים על טיפול בהרטבת לילה, לקבלת תשובות על שאלות ולקביעת פגישת היכרות ואבחון במרפאות ד”ר קושניר, פנו אלינו בטלפון 03-6255255 או באמצעות הווטסאפ (24/7).

דילוג לתוכן