03-6-255-255

מרפאת הרטבת לילה

מחפשים מרפאת הרטבת לילה עבור ילדכם? כדאי שתכירו את מרפאות ד”ר קושניר. אנו רשת מרפאות בפריסה ארצית המסייעת מדי שנה לאלפי ילדים והורים להניח את בעיית ההרטבה מאחוריהם, תוך מתן ליווי צמוד ובהליך מקצועי ואפקטיבי.

 

כאמור, המרפאות שלנו פזורות על כל רחבי הארץ, לרבות סניפים בעפולה, פרדס חנה כרכור, חיפה, נתניה, רעננה, פתח תקווה, ראשון לציון, קריית אונו, מודיעין, ירושלים, נס ציונה, אשדוד ובאר שבע. בסניפים יקבל אתכם צוות מנוסה ומיומן בהרטבות לילה של ילדים, המורכב מפסיכולוגים בעלי תואר דוקטור ו/או תואר מוסמך. כל אנשי הצוות עובדים בקשר הודק עם ד”ר ברוך קושניר, מייסד הרשת, הוכשרו לטיפול בבעיות שליטה בסוגרים והרטבה, ומקבלים ליווי והדרכה מד”ר קושניר עצמו.

 

מומחיות מיוחדת בבעיות הרטבה

ברשת המרפאות שלנו מתבטאים המומחיות המיוחדת וניסיונו רב השנים של ד”ר ברוך קושניר, מומחה לטיפול בהרטבת לילה ודוקטור בפסיכולוגיה רפואית. לאורך השנים רכש ד”ר קושניר הכשרה מעמיקה בטיפול בבעיות שליטה בסוגרים בילדים. למעשה, כבר יותר מארבעים ושש שנים הוא חוקר ומטפל בילדים המפגינים בעיות הרטבה, קשיי גמיה מחיתולים וכן עצירות, חרדת אסלה והתלכלכות. יש לציין כי ד”ר קושניר הוא המחבר של “המדריך המלא לגמילה מחיתולים” וכן המפיק של “האסלה הקסומה” – מחזמר מצויר המסייע לגמילה מחיתולים.

 

תהליך סדור מאלף ועד תו

אנו מרפאת הרטבת לילה המציעה תהליך סדור וברור לטיפול בבעיה. הטיפול מתחיל בפגישה ראשונה של איש המקצוע עם הילד ועמכם ההורים, ובמהלכה הוא יתשאל על הבעיה ויבין את מאפייניה המיוחדים. בהתאם לתמונת המצב תקבלו מאיש המקצוע הדרכה אודות הטיפול ההולם ומרכיביו, לרבות הסבר ברור על השימוש בזמזם המוצמד לבגד ויוצר התניה של שליטה במערכת השתן. לאחר מכן, לאורך מספר חודשים יהיה עליכם למלא בקפידה אחר ההוראות ולעדכן באופן שוטף את איש המקצוע, אשר יסייע להתאים את ההנחיות במידת הצורך ולפי ההתקדמות או המכשולים בהם נתקלתם. בתהליך זה אנו עומדים לרשותכם בזמינות גבוהה מאוד ולמעשה מעודדים אתכם לשמור על קשר רציף, שהינו חיוני להצלחת הטיפול, בין אם אתם בוחרים להגיע למרפאה, להיעזר באתר האינטרנט, לשלוח לנו פקס או מייל, לשוחח בטלפון וכדומה.

מטרת הטיפול היא להגיע למצב בו הילד שולט לחלוטין בשלפוחית שתן, כמו כל אדם אחר שאינו סובל מבעיית הרטבה, ואיננו נזקק לכל הכנה מיוחדת לפני השינה.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת היכרות ואבחון במרפאות ד”ר קושניר, פנו אלינו בטלפון 03-6-255-255.

דילוג לתוכן