03-6-255-255

עזרים לטיפול בהרטבת לילה אצל ילדים

טיפול בהרטבת לילה אצל ילדים מבוצע עם אנשי הצוות של מרפאות ד”ר קושניר באופן מסודר, על בסיס תוכנית מפורטת בה מוסבר להורים גם על המכשיר שישמש בטיפול ודרך השימוש בו והפעלתו. למעשה, ישנם מספר מכשירים אשר נהוג להיעזר בהם כיום לצורך טיפול בהרטבת לילה בילדים, אשר לכל אחד מהם מאפיינים שונים.

 

מקלים על בעיות נלוות

לפני שנדבר על מכשירים עבור טיפול בהרטבת לילה ילדים, נציין כי ישנם מוצרים המסייעים להקל על הבעיות הנלוות, ובפרט בכל הקשור לסדינים הרטובים והצורך להחליפם ולכבסם תדיר. לדוגמא, סדינית הפלא שאותה ניתן להזמין דרך החנות שלנו, היא מוצר שמניחים על הסדין ומכאן והלאה היא זו שסופגת את השתן בעוד הסדין נותר יבש. את סדינית הפלא ניתן לכבס במכונה ובמייבש, אפשר לשאת אותה לכל מקום בו לנים ואפשר להשתמש בה גם לאורך שנים. היא עשויה משכבה תחתונה של ניילון אטום, משכבה אמצעית המורכבת מחומר ספיגה מצוין, ולמעלה במצע המגע עם הגוף יש בד רך ונעים מאוד.

 

עוד מוצר שניתן להזמין דרך החנות המקוונת שלנו הוא מגן מזרן איכותי. מדובר במגן המעניק שכבת הגנה נושמת המונעת רטיבות וריחות, אשר החלק התחתון שלו עשויה מפי.וי.סי ואילו השכבה העליונה שלו עשויה ממגבת נעימה ואיכותית מאה אחוז כותנה, והצדדים עשויים מבד אוורירי. את המגן מתאימים אל המזרן כפי שמתאימים סדין, ניתן לרחוץ אותו במכונת כביסה אך יש להימנע משימוש במייבש.

 

מכשור לטיפול בעיית הרטבה

כאמור, ישנם סוגים שונים של מכשירים עבור טיפול בהרטבה אצל ילדים. אנו ממליצים במיוחד ונעזרים במכשירים המתקדמים ביותר כיום שהינם צמודים לבגד ועשויים אלחוטיים או חוטיים. מדובר במכשירים זעירים שקל מאוד לשאת אותם, להסתיר אותם בכיס או בכף היד ולכן הם אינם מעוררים מבוכה. הם מונחים ממש בצמוד למקור ההרטבה ובעצם נכנסים לפעולה כבר מהטיפה הראשונה, בלי קשר לתנוחת השכיבה של הילד או מהמיקום שלו במיטה. כך נוצרת התניה אופטימאלית עם עצירה של השתן כבר בטיפה הראשונה, דבר המתבטא בשיפור מהותי באיכות החיים כבר מהתחלת הטיפול.

 

לפרטים נוספים על טיפול בהרטבת לילה אצל ילדים ולקביעת פגישת היכרות ואבחון במרפאות ד”ר קושניר, פנו אלינו בטלפון 03-6-255-255.

דילוג לתוכן