03-6-255-255

הרטבת לילה אצל ילדים גדולים הופכת בהדרגה לבעיה מעיקה. חשוב לדעת כי גם אם ניסיתם בעבר התערבויות שונות, כולל טיפול עם זמזם אלקטרוני, יש סיכוי טוב מאוד שתצליחו הפעם אם תפנו לאחת המרפאות של ד”ר ברוך קושניר.

 
אכן, הנתונים מראים כי כשבע מתוך עשר משפחות שמבצעות את הטיפול עם הזמזם האלקטרוני באופן עצמאי, אינן מצליחות לסיים את התהליך. בנוסף לכך, לעיתים מבצעים את התהליך עד סיומו אולם הבעיה חוזרת להציק כעבור זמן מה, כאשר לפעמים הדבר קשור גם למאורעות רגשיים בחיי הילד. אכן, מדובר בתהליך המצריך התגייסות ונכונות מצד ההורים ומצד הילד, ויש משפחות שללא ליווי והדרכה צמודים אינן מצליחות לסיים אותו. ואם כבר מבצעים את התהליך עד סיומו, על כל המאמץ הכרוך בכך, וההרטבה שוב חוזרת לאחר זמן מה – הדבר עלול להוציא את הרוח מהמפרשים.

 

סיכויים טובים בהרבה עם ליווי מקצועי

 

הרטבת לילה אצל ילדים גדולים בהחלט מקבלת מענה אפקטיבי במרפאות שלנו. ההבדל לעומת מה שניסיתם בעבר טמון בראש ובראשונה בכך שאצלנו מלווה אתכם באופן צמוד איש מקצוע שהינו פסיכולוג מוסמך או בעל תואר דוקטור, אשר יש לו ניסיון רב ועבר את כל ההדרכות והלימודים הנדרשים בנושא זה, וכמו כן הוא זוכה לליווי מד”ר קושניר בעצמו. לעיתים המשפחה מסוגלת לבצע את התהליך באופן עצמאי ובפיקוח-על של איש המקצוע, שאינו מעורב באופן רציף. יחד עם זאת, במקרים רבים דווקא המעורבות הקרובה של הפסיכולוג בתהליך היא שעושה את ההבדל. הפסיכולוג זמין עבורכם ברמה היומית, מעודד אתכם לשתף אותו בהתקדמות, מייעץ לגבי אתגרים ומכשולים, מנחה לביצוע שינויים במידת הצורך, עוזר להתמודד עם קשיים שעולים מול הילד והתהליך בכללותו, נותן עצות מועילות, ועוד.

 

בנוסף, כאשר מדובר בילדים גדולים ישנו יתרון של בגרות נוספת, המסייעת לילד עוד יותר להתמיד בתהליך. בגילאים אלו הבעיה גם הופכת להיות יותר מעיקה ומציקה מבחינה חברתית ורגשית, ומכאן שיש מוטיבציה גבוהה יותר להתגייסות של הילד ולביצוע המוטל עליו, בעוד הפסיכולוג תומך גם במאמצי ההורים ומונע מהם לבצע טעויות, כמו להכריח את הילד לכבס את מצעיו הרטובים, לכעוס עליו, להאשים אותו או להתייחס לבעיה כאילו היא נובעת מחולשה או חוסר רצון, בניגוד למקור האמיתי שלה שהוא פיזיולוגי גרידא.

 

למידע נוסף על הרטבת לילה אצל ילדים גדולים ולקביעת פגישת היכרות במרפאה, הנכם מוזמנים להתקשר לטלפון 03-6-255-255.

דילוג לתוכן