03-6-255-255

הרטבת לילה בגיל 6 מעמידה בפני הילד והוריו אתגר בלתי מבוטל, הניכר הן במישור ההיגייני, הן ביחסים בבית, הן בתחושתו של הילד והן בחופש ובעצמאות שלו. במידה שקיימת הרטבה בלילה בגיל 6 הדבר בהחלט מעיד שקיימת בעיה המצריכה טיפול, שכן באופן רגיל הילד אמור להשיג שליטה על שלפוחית השתן עד גיל 3 או 4 לכל היותר. יחד עם זאת, כחמישה עשר אחוזים מהילדים בגיל זה עדיין סובלים מהרטבת לילה כך שאתם ממש לא לבד, ואתם גם לא לבד מפני שתוכלו לפנות אל אחת המרפאות של ד”ר ברוך קושניר באזור מגוריכם ולקבל מענה הולם ואפקטיבי.

 

אם בנכם או בתכם בני השש סובלים מהרטבה אתם בוודאי מודעים לקשיים ולאתגרים. למשל, קיים קושי לשלוח את הילד ללון אצל חברים, אם מפני שהוא מתבייש או שהוא חושש להשאיר את הסדינים רטובים בבית החברים, או שהוא צריך להביא עימו סדיניות. בנוסף, יש כמובן את הקושי הקיים ביית עם הצורך להחליף באופן קבוע למדי את המצעים, לכבס אותם ולאוורר את המזרון. בחלק מהמשפחות קשיים אלו גם מעוררים בעיות ביחסים של הילד מול הוריו ומול אחיו. כמו כן, זהו גיל משמעותי ביותר עבור הילד שעושה את שנתו האחרונה בגן או את שנתו הראשונה בבית הספר, אך ההרטבה בלילה פוגמת בתחושת המסוגלות, העצמאות והגדילה שלו.

 

חשוב לדעת שלכל ההיבטים הללו יש פתרונות. לדוגמא, לנושא המצעים הרטובים ישנם פתרונות כמו סדיניות הפלא, מגן מזרון ועוד מוצרים שאנו מוכרים בחנות האתר. כמו כן, אם תיוועצו בפסיכולוגים שלנו או באנשי מקצוע אחרים, ואם תקראו חומר רלוונטי ברשת, תראו שניתן בהחלט להקל על הילד ועל היחסים מבחינה רגשית, אם מתייחסים לסוגיית ההרטבה בצורה נכונה ותומכת. מעבר לכך, קיימים פתרונות בדמות תרופות המעניקות מענה לצרכים מיוחדים ולאירועים חד פעמיים, כמו נסיעה לטיול או לינה אצל חבר, ושומרות את הילד יבש בלילה. יחד עם זאת, התרופות אינן מטפלות כמובן בשורש הבעיה ומעבר לכך לא כל הילדים מגיבים להן היטב.

 

על כן, הפתרון האמיתי לבעיה הוא לעבור טיפול לבעיית ההרטבה דרך אחת המרפאות של ד”ר ברוך קושניר, עם פסיכולוג מיומן בתחום אשר זוכה גם לליווי והדרכה מטעם ד”ר קושניר בעצמו.

 

למידע נוסף על הרטבה בלילה גיל 6 ולקביעת פגישת היכרות במרפאה, הנכם מוזמנים להתקשר לטלפון 03-6-255-255.

 

 

דילוג לתוכן