03-6-255-255

הרטבת לילה בגיל 10 – הגיע הזמן לפתור אחת ולתמיד!

הרטבה בלילה בגיל 9 או 10, שנחשב לגיל מאוחר, יוצרת אצל ההורים וכמובן גם אצל הילד והילדה תחושות לא נעימות של דאגה ומבוכה. אמנם בשלב זה במשפחה כבר די “התרגלו” לבעיה שעימה צריך לחיות כבר די הרבה שנים, אבל מצד שני השנים החולפות אינן מפחיתות ואפילו מגדילות את המועקה. במצב עניינים זה, לעיתים ההורים מבצעים טעויות מול הילד או אפילו מרימים ידיים. אם המצב נשמע לכם מוכר חשוב שתקראו את השורות הבאות.

 

ממש לא הזמן להתייאש

למרות גילו המתקדם של הילד, ברוב הגדול של המקרים בהחלט קיים פתרון אפקטיבי. גם אם כבר הגעתם לגיל הזה ובטח גם ניסיתם כל מיני התערבויות, זהו הזמן הנכון לפנות אל מרפאת הרטבה המתמקדת באופן ייחודי בתחום הזה. במרפאות של ד”ר ברוך קושניר ממתין לכם צוות מיומן ומנוסה שכבר ליווה משפחות רבות, כולל של ילדים בגיל יחסית מתקדמים, בדרך לפתרון מוחלט ושלם של הבעיה. אנו מציעים תהליך ברור ומסודר שאותו מלווה פסיכולוג לכל אורך הדרך, לרבות ליווי ברמה היומית בטלפונים, במיילים, במסרונים וכדומה.

הרטבה בלילה בגיל 9

להיות סבלניים ולהימנע מטעויות

הרטבת לילה בגיל 9 או 10, המהווים גילאים בוגרים, טומנת בחובה קשיים ואתגרים הן עבור הילד והן עבור ההורים. של יחד עם זאת, זהו לא הזמן להיכנע לתסכולים ולייאוש ולהתחיל להעביר את הכעסים אל בנכם או בתכם. זכרו כי ההרטבה היא מעבר לשליטתם ובוודאי אם היו יכולים לשים לה סוף, כבר מזמן היו עושים זאת. בנוסף, הימנעו מטעויות נפוצות כמו מניעת שתייה מהילד לפני שהוא הולך לישון, הכרחתו לכבס את המצעים שלו, מניעת שינה עמוקה באמתלאות שונות, מתן פרסים וכדומה. כל אלו לא יועילו במקרה הטוב, ובמקרה הרע אף עלולים להזיק. מה שצריך לעשות הוא פשוט לתמוך בילד, לפנות לטיפול במרפאה שלנו, ולהתנהל בצורה שגרתית לחלוטין – שהרי המטרה היא שהילד יתפקד וישלוט בשלפוחית בצורה טבעית כמו כולם, בלי שינויים או הכנות מיוחדות.

 

לבסוף, נציין כי הטיפול בהרטבת לילה בגיל 10 מסובסדת על ידי קופות החולים בסכומים משתנים, כאשר עלות הטיפול מבחינתכם נעה בין שלוש מאות חמישים לשבע מאות שקלים בהתאם לקופת החולים ובביטוח המשלים שלכם. בהשוואה לקושי שמעוררת בעיית ההרטבה, אין ספק שמדובר בסכום נמוך המתאים לכל כיס. מה שכן, עליכם להיות נכונים להתגייסות והשקעה בתהליך של מספר חודשים, עד הגעה לפתרון מלא ולפרידה מבעיית ההרטבה אחת ולתמיד.

למידע נוסף ולקביעת פגישת היכרות במרפאה, הנכם מוזמנים לחייג 03-6255255 או באמצעות הווטסאפ (24/7).

דילוג לתוכן