03-6-255-255

גמילה מקקי בתחתונים

ניתן לעודד גמילה בשלבים מוקדמים אף מגיל שנה, וזאת בלבד שההורים מוכנים לעמוד בדרישות שמייצר התהליך. לגמילה המוקדמת בהחלט יש יתרון בקיצור תהליכים ולכן במידת האפשר זה מומלץ בהחלט. עם זאת, חשוב לזכור שגמילה הוא תהליך שיכול להיות מורכב והקצב שלה צריך להיות בהלימה עם הקצב הטבעי של הילד למניעת תסכולים ונסיגות.

גמילה מקקי בתחתונים מתקיימת בדרך כלל כתהליך טבעי ודי נורמטיבי עד גיל שלוש לערך. אם לא התקיימה גמילה מלאה עד גיל שלוש כדאי לפנות לקבלת תמיכה מקצועית בהשלמת התהליך בצורה אפקטיבית.

גמילה מחיתולים קקי בתחתונים

בשלב המעבר מהחיתוך לאסלה יש ילדים שמפתחים דחייה בדרגות שונות במסגרת סגנון ההפרדות שהם מפתחים לעצמם. תהליך ההסתייגות הזה הוא מאד טבעי והגיוני, וליווי מקצועי שלו ימנע מורכבויות פוטנציאליות כמו גם יאפשר את התמיכה הנחוצה להשלמה מיטיבה שלו.

ישנן דרכים שונות להתמודד עם ההסתייגות מהאסלה באמצעות הכחדה שלה לחלוטין, וקיימים כלים מובנים, סדורים ואפקטיביים ביותר כדי לעשות זאת.

הימנעות שאינה מטופלת תוביל עד מהרה לאצירת צואה ולעצירות. העצירות עם הזמן תוביל להיווצרות של אבני צואה, זוהי צואה שלא הופרשה ועם הזמן התגבשה לכדי גושים קשים שמאבדים מיכולת התנועה שלהם במורד מערכת העיכול. כתמי צואה נוזלית בתחתונים על רקע עצירות מתמשכת עלולים להוות אינדיקציה לסכנת החמרה עד להיווצרות אבני צואה אצל הילד.

ניתן וכדאי לטפל ויפה שעה קודם. לקביעת תור צלצלו ל 03-6255255

 

דילוג לתוכן